![Flota](/static/e19f39826a42da078a8f778bbbc64c5a/de8d1/intro3.jpg)
Flota
CARGONITEDbając o zabezpieczenie transportu naszych klientów, korzystamy dodatkowo z kompletu pasów i łańcuchów zabezpieczających, podkładek zabezpieczających delikatny towar, a także belek uniemożliwiające przemieszczanie się ładunków niestabilnych.
Naczepy
CARGONITENaczepy
Do realizacji naszych usług wykorzystujemy ciągniki siodłowe z naczepami o kubaturze od 90 do 120 m3. Posiadamy naczepy umożliwiające transport towarów wysokich do 3m, ale i również realizujemy transporty ponadgabarytowe platformami lub naczepami niskopodwoziowymi.
Standard
Ten rodzaj naczepy posiada funkcję załadunku poprzez: dach, tylne drzwi, rozszerzane boki. Wyposażenie: XL CODE, MultiLock, pasy zabezpieczające towar, belki rozporowe, narożniki/kątowniki, maty antypoślizgowe.
Double Deck
Pozwala na przewóz jednocześnie nawet 66 niskich palet, wykorzystywana przy towarach delikatnych i lekkich, których piętrowanie nie zagraża uszkodzeniu.
Mega
Dla naszych klientów przygotowaliśmy również możliwość transportu przy użyciu naczep mega. Naczepy tego typu oferują optymalne warunki dla transportu objętościowego - w szczególności dla branży motoryzacyjnej. Wysokość powierzchni w tym rodzaju naczepy wynosi 3000 mm.
Tandem
W swojej ofercie posiadamy również naczepy typu tandem, które dedykowane są dla dużego załadunku. Naczepy tego typu przystosowane są do przewozu materiałów niebezpiecznych. Nasze zestawy kubaturowe zostały wyposażone w trapy przejazdowe, umożliwiające załadunek przy użyciu wózków widłowych.
Chłodnia / Izoterma
Do przewozu towarów wrażliwych, wymagających kontroli temperatury, bądź ładunków wymagających sztywnej zabudowy.
Pojazdy
CARGONITEW CARGONITE świadczymy najlepszą jakość usług, dlatego do transportu wykorzystujemy pojazdy marki: Scania, Iveco, Mercedes i Volvo. Nasza flota posiada specjalne kontrakty serwisowe, które umożliwiają nam naprawy oraz przeglądy w ekspresowym tempie. Posiadamy również pojazdy zastępcze.
Scania
Ciężarówki marki Scania są wygodne oraz niezawodne. W CARGONITE dobierzemy odpowiedni transport w zależności od potrzeb.
Nowe modele Scania zostały przystosowane do ekonomicznej jazdy w mieście, ale również niektóre z nich przystosowane są do jazdy w różnorodnych warunkach i najtrudniejszym środowisku.
![Scania](/static/891e6602f5e4cf9679840cc2bc88177b/2fd61/vehicle1.png)
Mercedes
Każda ciężarówka marki Mercedes zaliczana jest do klasy premium. Mechanika tych ciężarówek jest bardzo trwała, dlatego posiadamy je w swojej ofercie.
Dobieramy ciężarówkę w zależności od wielkości załadunku: od lekkiej ciężarówki Atego, aż po model Actros.
![Mercedes](/static/a23bf8cc2382829e2c11b1b0437ec4f5/26c4d/vehicle2.png)
Volvo
Transport marką volvo to równowaga mocy i komfortu. Ciężarówki tej marki dają możliwość transportu wielu dystansowego. Przy współpracy wykorzystujemy ciężarówki, które sprawdzają się na drodze i w terenie. Volvo zapewnia optymalną dyspozycyjność i zużycie paliwa.
![Volvo](/static/928355c279274d17bfd680963558680e/94881/vehicle3.png)
Wywrotki
W pełni przystosowane do transportu zbóż, wyposażone w szyber i rękaw zbożowy (ang. Grain window and Dustbag) (niem. Schieber und Staubsack). W większości wykorzystujemy wywrotki marki KEMPF.
Kubatura: 40 - 65 m3
Ładowność: 25 - 28t
![Wywrotki](/static/277371d94654af78e2f4f6af575b7487/5a259/vehicle5.png)
Bus
Wykorzystujemy również busy DMC 3.5t (do 4.8 LDM) o ładowności 1.5t, 8-12 miejsc paletowych.
Na życzenie klienta wyposażone w windę (stała / innolift). W ofercie posiadamy busy zarówno plandeki, jak i w stałej zabudowie.
![Bus](/static/9248005194cd2787a6a0b401f13a86c2/127bd/vehicle4.png)
Kontenery
CARGONITEStandard
Kontenery Standard (DV, GP) - ogólnego zastosowania, uniwersalne. Przeznaczone są do przewozu wszystkich ładunków drobnicowych. Dzielimy ze względu na rozmiar:
20 - stopowe
Wymiary : 20ft x 8ft x 8ft 6 in (6.1m x 2.4m x 2.6m)
Średnie wymiary wewnętrzne : 5.890m 2.345m 2.400m
Średnie wymiary drzwi : 2.335m 2.290m
Średnia kubatura : 33.3m3
40 - stopowe
Wymiary : 40ft x 8ft x 8ft 6 in (12.2m x 2.4m x 2.6m)
Średnie wymiary wewnętrzne : 12.015m 2.345m 2.362m
Średnie wymiary drzwi : 2.335m 2.260m
Średnia kubatura : 66.9m3
Refeer
Kontenery chłodnicze (chłodnie) - przeznaczone do przewozu ładunków pod stałą kontrolą temperatury. Występują głownie w transporcie morskim. Dzielimy ze względu na rozmiar:
20 - stopowe
Wymiary : 20ft x 8ft x 8ft 6 in (6.1m x 2.4m x 2.6m)
Średnie wymiary wewnętrzne : 5.540m 2.260m 2.247m
Średnie wymiary drzwi : 2.260m 2.200m
Średnia kubatura : 27.7m3
40 - stopowe
Wymiary : 40ft x 8ft x 8ft 6 in (12.2m x 2.4m x 2.6m)
Średnie wymiary wewnętrzne : 11.500m 2.270m 2.200m
Średnie wymiary drzwi : 2.270m 2.170m
Średnia kubatura : 57.8m3
Open Top
Kontener z odkrytym dachem - Open Top - przeznaczone są głównie do przewozu ładunków ponadgabarytowych, ktorych nie da się załadować do kontenerów uniwersalnych lub których nie da się załadować przez drzwi.
Ciekawostki
CARGONITE![Starożytny TSL](/static/ebf3d0d23f115c5f4a3b5338eeebef90/ef06c/fact1.jpg)
Starożytny TSL
Czy wiecie, że Transport Drogowy istnieje prawdopodobnie od VI wieku p.n.e.? Ludzie od wieków wędrowali pieszo, jednak prawdziwy transport drogowy rozpoczął się wraz z wynalezieniem koła, które umożliwiło przemieszczanie się wraz z dobytkiem.
![Cyfryzacja](/static/d14c9fc1ee91451f3c3abac067db3331/10527/fact2.jpg)
Cyfryzacja
Eksperci PWC na podstawie przeprowadzonych badań informują, iż polska branża TSL musi być przygotowana na wyzwania związane z cyfryzacją transportu i zmianami prawa. Giganci spedycyjni wiedzą, że cyfryzacja jest sposobem na zwiększenie kosztów.
![Na granicy: UE](/static/646008ecee677bcc7cf572eec47d4264/be9f4/fact3.jpg)
Na granicy: UE
Kierowcy przed wyjazdem do Unii Europejskiej muszą pamiętać o kontroli stanu technicznego auta, posiadaniu niezbędnych dokumentów. Warto wspomnieć, że w przypadku państw, które nie respektują ubezpieczenia OC z Unii Europejskiej niezbędna będzie jeszcze Zielona Karta.
![Ekspert: Branża TSL](/static/60d0480c748c16e7cd298feedd61c03e/938af/fact4.jpg)
Ekspert: Branża TSL
Eksperci oceniają, że branża TSL będzie rozwijać się w dobrym tempie, a transport kontenerowy, w tym intermodalny, stanie się coraz bardziej konkurencyjny. Jak podają eksperci, w ostatnich latach transport TSL jest najczęściej stosowanym rodzajem transportu i coraz więcej ładunków przewożonych jest w kontenerach.
![lights at night](/static/a8c71310f1b8d74512f6e7a7b54039ca/14afe/formService.jpg)
Wycena Transportu
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści pochodzących od Cargonite Spółka z .o.o
Wyrażam zgodę na wykorzystywanie przez Cargonite telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących celem przedstawienia informacji handlowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. - Prawo telekomunikacyjne
Wypełnij wymagane pola